Hos ensenyare les meves practiques de la 1 a la 4.
La primera imatge es de la meva parcela tal com la tinc.
P1:Es un regal que vam, fer per Nadal.
default
{
touch_start(integer total_number)
{
llLoadURL(llDetectedKey(0), "FELICITACIO REGAL 2018", "https://studio.code.org/projects/applab/TvHzlhDSOzLbORl8gdGPfFSEwTCoIgm6hjLoiV9opHQ");
}
}
P2:El nostre cartell de parcela.
// Aquest és un Script que entrega una nota en clicar sobre un objecte
// Heu d'afegir la nota dins de l'objecte a la pestanya de CONTINGUTS
// Heu de substituir el nom de la nota nom_nota que voleu entregar pel nom de la vostra nota P2_CartellNota
default
{
touch_start(integer total_number)
{
llGiveInventory(llDetectedKey(0), "P2_CartellNota");
}
}
P3:El nostre personatge que ens teleporta a una torre.
// Put me in a prim, adjust the vector destination. On click "teleport" in pie, avatar will be teleported to destination.
// Retrieved from Free SL Scripts on http://www.gendersquare.org/sl
// Author: unknown
key lastAVkey = NULL_KEY;
string fltText = "TORNAR (TP botó dret)";
vector dest = <93,46,93>; // X Y Z coordinates
init()
{
llSetSitText("Teleport");
llSetText(fltText, <1,1,1>, 1);
llSitTarget(dest-llGetPos(), <0,0,0,1>);
}
default
{
state_entry()
{
init();
}
touch_start(integer i)
{
init();
}
changed(integer change)
{
key currentAVkey = llAvatarOnSitTarget();
if (currentAVkey != NULL_KEY && lastAVkey == NULL_KEY)
{
lastAVkey = currentAVkey;
if (!(llGetPermissions() & PERMISSION_TRIGGER_ANIMATION))
llRequestPermissions(currentAVkey,PERMISSION_TRIGGER_ANIMATION);
llSleep(0.5);
llUnSit(currentAVkey);
llStopAnimation("sit");
llResetScript();
}
}
}
P4:Es la nostra bruixola.
default
{
state_entry()
{
llTargetOmega(<0,0,1>,-10,1.0);
}
}
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada